muruvvet20 bizde aynı senin haftandayız cuma kontrolde doktor dedi rahim ağzı yumuşamış bu hafta gelir ama ne işse artık sancılardan takatim kalmayan ben bi haftadır ne sancı ne bişey gelmekten vaz geçti herhalde oğluşum nasıl olucak bilmiyorum valah cok yoruldum ben şahsen sizde oylemisiniz sanki hiç bitmicek