Ben de bugün tam 30 oldum 😍 Çalıştığım için hastane çantamı hazırladık sayılır sadece kendime pijama vs alicam , bebek için bez ıslak mendil vs alicam, odası dolabı herşeyi hazır çok şükür, kıyafetler yıkandı utulendi 🥰 Çalıştığım için zamanım olmazsa diye korkudan erkenden hazırladık 🧿