Busramazan09 Merhabalar bugün doktora gittik.12 haftamız tam. Doktor bir tahminde bulunmadı. Zaten ben emin değilseniz hiç demeyin dedim. Son adet tarihim 19 ocak. Sizce nedir kızlar merak ettim acıkcası 🥰
Zehraaa98 Busramazan09 valla benım oğlumla kıyaslarsak erkek gıbı geldı bana 3 boyutlu ya da 4 boyutlu forogragı var mı
Busramazan09 Zehraaa98 yok henüz küçük onun için bildiğim kadarıyla 16 haftadan sonra öyle gözükebiliyormuş. Bende ilk öğrendiğim günden beri erkek hissediyorum. Tabi hayırlsıı Allahtan . Hızlı resim yazıyorsunuz internete oradan ilk linke tıklayıp yükleyebilirsiniz.
Zehraaa98 Busramazan09 elimde 9 haftalık bile 3 boyutlu resımlerı var bebegımın doktor yanlış söylemiş 🤭
Feyzacbn Busramazan09 amin amin hepimizin gönlüne göre olsun, 12+6 haftalık olduk. Benimde ilk bebeğim olacak inşallah 😊
Busramazan09 Feyzacbn ilk kez anne olacağım için hiç tahminde bulunamıyorum 😞 ama umarım kalbinizdeki olur bide kaç haftalık
Silaerincik Gulsen4224 https://resimyukle.io/r/MVuNOXXU2Z https://resimyukle.io/r/G9wqJlGZL0 https://resimyukle.io/r/IjzcnZaXwE Bakar mısın kuşumm