gizemlianne Kızlar selam ben 7 haftalık hamilryim benim ara ara yanlarımda ve böbreğime böyle batma givi bir agrı olup geçiyor neden acaba ? İdrar aldılar ama daha sonucu cıkmadı . Yanma falan yok ama böyle batma tarzı gaz falanmı var acaba