Arelinannesii Merhabalar, aslında son durum için Perşembe günü randevum var ama yine de yazmak istedim. 38. Haftaya başladık yeni. Bizimki de erkek ve makat geliş duruyor demişti geçtiğimiz haftalar. Böyle giderse 39. Haftada sezeryana gün veririz demişti ama bilmiyorum. Dönmüyor miniko.. 🙈