Zeynepturkman Ey_ser girmez allahın izniyle bende 34+6yım nişanım bi hafta önce geldi doktorum bi hafta daha sabrederse kurtarır kendini demişti sizinkinin haftası gayet güzel sağlıkla gelsin bebişler
Asyaayaz1 Erken Doğum olarak sayılmıyor gelişimini güzelce tamamladıysa Allah’ın izniyle bişey olmaz cnm