Ayisigi45 Kızlar merhaba yarından sonra rahîm filmi çektiricem bu işlem den sonrası çok ağrılı oluyor mu birde bundan hemen sonra hamile kalanınız var mı ?
Sevdaatr35 Ayisigi45 Hiç bir ağrısı sızısı olmuyor kanama da olmadı bende film çekilirken kendini kasmazsan birşey hissetmiyorsun bile çekildikten 2 3 ay sonra hamile kaldım şu an da 5 aylık olduk
Semanur21 Ayisigi45 ben çektirdiğim ay hamile kaldım canım üstelik çikolata kistim vardı 3 tane gerçi halada var 9 aylık hamileyim rabbim sanada hayırlısıyla nasip etsin 🙏🏻🥰
Esenburhan123 Ayisigi45 hayır olmuyor işlem sırasında adet sancısı cektim. İşlemden sonra aşılama olacaktı gerek kalmadan hamile kalmışım
Birisi123 Ayisigi45 bende geçen hafta çektirdim şükür bi sorun çıkmadı.özelde anestezili çektirdim ben sonrasında ağrı falanda yaşamadım hiç kanamamda olmadı.bende ümitle bekliyorum umarım hepimiz çok güzel sonuçlar alırız.
Mom084 Hiç bir agrı acısı yok canım kendini korkutma cok hafif 1 2 gün kanama geliyor Baska da Bi sıkıntı olmuyor. Evet benim 1.5 sene bir sorun bulamadılar, eşimde de bulamadılar bişey şükürler olsun rahim filmi sonrası kaldım 2. Ayında
se2206 Mom084 merhaba bende 17 Aralıkta çekildim ama bugün adet oldum moralim bozuldu ya siz hamile kalmışsınız ve güzel bu ayı umutla beklemiştim.
EbruMeva Hiçbir ağrı acı yok işlem sırasında saniyelik bir ağrı hissettim adet olacakmış gibi en fazla 5 sn sürmüştür. Sonrasında kanama falan da olmadı bende 4 ay sonrasında da hamile kaldım
Ekinokss Ben de çektirdim sadece regl ağrısı yapıyor bikaç saniye ama ben yaptırdıktan 6 ay sonra hamile kaldım 🤓
sudearslan_41 Birisi123 bende cektiricem bu hafta Allah bu mubarek gunde hepımızı sevındırsın ınsallah ❤️
Tubitarlac Ayisigi45 Ne ağrı ne kanama yok öyle birşey kanama gelmesi anormal bir durumdur. Ben 2-3 ay geçti hamile kaldım ☺️ Tüplerim de tertemizdi çok şükür ama yaptırmakta fayda var tabiki. İlaç verildikten sonra adet olacakmışsın gibi bir sancı oluyor ama aslında verilen suyun tazyikli gelmesinden kaynaklı o da 🥰