Mutluaile1 rahim ağzını tam kapatmıyosa çıkar yukarı Allahın izniyle canım korkma stres yapma sen bol bol dinlen kanaman olmazsa inşaeAllah sağlıkla ilerler. Benimde 24de aşağıda dediler şuan 34+3 üm doktorum çıkmış yukarıya, normal doğuma engel hiç bi durum yok dedi çok şükür, sen dinlen yüksek bi yerlere uzanma ilişkiye girme Allahın izniyle düzelir