busden rennıe kullanıyorm ama pek ıse yaramıyo ne yazıkkı haftalar ılerledkce cozumsuz kalıyo
soda ,sut leblebı vs denıyorm
gunde en fazla uc tane rennje alabıldgm ıcın ucuncuyu öutlaka uyku zamanına denk getrmye calısıyorm dayanıp,bas ucuma sut koyuyorm yanma geldıkce yudum yudum ıcıyorm baska cozum bulamadım henuz😇