Hatice35
Canım doktor da grafik olarak çıkıyor direk böyle bakmıyorlar benim de böyle iki değer çıktı beta hcg 11 pappa 3.47 civarındaydı tam hatırlamıyorum doktorum bu şekilde değil grafik olacak dedi ekranında çıkıyor zaten bu iki değere bakarak kendini strese sokma ben çok korktum değerlerin biri düşük biri yüksek olunca