Coco Kızlar merhaba ben 32 yaşındayım şuan 17+4 hamileyim ikili tarama testi yaptırdım yaştan dolayı riskli çıktı üçlü tarama orta riskli çıktı amniyosentez önerdiler bu durumu yaşayan var mı ?
Melikenur55 Coco Amniyosentez sakın yaptırma düşük riski çok yüksek doktor bilgi verir mutlaka.Her şey Allahtan canım bol bol dua et sadece 🤲🏼
Emirle Coco bnmde orta riskde çıktı detaylı ultrasonda kan tahllilini desteklick bşy çıkmadı bebekde doktor dedi o testler tanı testi değildir diye
Coco Emirle çok telaşlanınca riskli gebeliğe gönderdiler ultrasonda da bişey gözükmedi ama bilemiyorum işte sürekli düşünüyorum