Ttugbablgn-77 Merhaba nasipse çarşamba doğumum var sezeryan olucam korse tavsiyesi verirmisiniz nasıl bir şey almalıyım model ve marka ❓
Mervensn1 Ttugbablgn-77 ben kullanmadım ama yamuna korse var sitesinde yorumları okudum sezaryenden sonra kullanan çok kadın var ve çok memnunlar termal taytıyla beraber bu markayı almayı düşünüyorum isterseniz bi göz gezdirin sizde🌸