Meleknur52 Merhabalar 27 haftalık hamileyim bu akşam dolgulu dişim kırıldı ve dolgu düştü sızlıyor hamileyken diş yapıla biliniyor mu acil geri dönüş yapma şansız var mı ?
Sevcan34 Meleknur52 bende apse şikayeti yaşadım Ağrı’dan duramıyordum yaptırdım gemde kanal cnm diş doktoruna git ve kendi doktoruna da danış yapılıyor son haftaya gelmedikçe
Lulemom Meleknur52 anestezi uygulanmazsa dolgu yaptırabilirsin. Anestezi için doktoruna danışman lazım
SenaHifa Meleknur52 ben kanala dönmesinden korktuğun için daha 13 haftalıkken 6 dolgu yaptırdım 2. Trimester dan sonra yaptırabiliyorsun canım sen yine doktoruna danış ama
Klncnrbhr Meleknur52 Doktoruna danışıp yaptırabiliyorsun canım ben 28 haftalıkken diş çekimi yaptırmıştım
Sevcan34 Meleknur52 aile doktorumuz ve bebeğim icin uygun görmedi o yüzden anestezi uygulamadan ve röntgensiz yaptı beş seans gittim sürekli kanallara girererek ilaç koydu sonunda kanallar ve apsem geçti uzun uğraşlar sonunda şimdi rahatım ama çık cektim ilerlemeden gidin benim bi ianda oldu apsem kanallı dişimde hamilelikle çıktı çok geçmiş olsun
miraykumru Meleknur52 benimde bu şikayetle çok az ağrım oldu ⅘ gün sonra dayanılmaz bir hal aldı,devlet hastaneler kesinlikle gebelere bakmıyor özel klinikler bakıyor,kanalda yaptırdım dolguda bugün tam 27. Haftam,antibiyotikle ilk olarak iltihabı kuruttu hiç korkmayın gidin🙏🏼
cryingbaby Meleknur52 34+0 da doktorumdan kagit aldim imzali, lokal anestezi ile islem yapilabilir kase imza, dis doktorum istedi. Yarin gidecegim, ama film cekmek istiyor doktorum agrinin nerden kaynaklandigini bulmak icin, onu sormadim işte😔
Mom084 cryingbaby canım 1 kereliğe mahsus kurşun yelek ile izin veriliyor röntgen çekimi için Ancak cok düşük radyasyon ayarlanmalı bunu hatırlat. Benim de 29. Haftada istedi röntgen ben çektirmedim. Doğum sonu ilk işim olacak Dişçi 😪
cryingbaby mommyM dişcim onermiyor zaten, hamileligin hangi doneminde olursan ol zararli dedi, ben doktoruma sormadim muhtemelen oda izin vermeyecek zaten, en azindan bi muayne olayim belki bişey anlar filmsiz😔
annesininpirensesi Meleknur52 ben bugun kanal tedavi ve gecici dolgu yaptirdim hamile oldugum icin seyandlari kisa tutucagini ve iki seyansda bitirecegini soylede uc hafta sonra gel normal dolgu yapayim dedi ilk uc ay ve son uc ay yapilmiyo 2 tiremisnde yapiliyo yani
annesininpirensesi Meleknur52 kadin dogum doktorunuzdan onayli kagit almanizlazim ben sldim dis doktoruma verdim o sekilde mudahale etti kanal redavi dis cekimi ve dolgu olur diye yazip muhurledi doktorum
Mom084 cryingbaby sor tabi canım İnternette de ben cok arastırdım. Çogu riskli görmüyor ancak benim Dr um 32. Haftaya kadar işlem yapılabilir demişti. Sen yine de ikisiyle de görüş Allah sağ salim kucagımza aldırsın inşallah hepimizin nerede varsa