Myworld34 Bende 6 ay olsun diye uğraştım 4 ay ovulasyon testi yaptım olmadı. Son ay da artık hayırlısı dedim Rabbim nasip etti. Olmuyor düşüncesine girmemeye çalış hakkınızda hayırlısı olsun.🤲
Ama altına yastık alıp sırt üstü 1,5 ya da 2 saat yatmanı tavsiye ederim 😊