Cok garip bir duyguymuş aslında bu yaşadığımız yani çok istediğin bisey artık var ama iyi mi değil mi hep bi merak içinde günleri geçiriyoruz neyse ki onlar iyi olsun da bugünler de Allahin izniyle geçer gider. İnşallah hepimiz sağlıklı hayırlı evlatlar dünyaya getiriz amin 🥰🤲