eddaaaa hayır canim ben keseyi 5+4 de gördük.Ben butün belirtileri yaşadım mide bulantısı, göğüs hassasiyeti yerleşme kanamasını bile..Sonra 6, 7 ,8 hafyalarda hep gittik kalp atışı için maalesef en son ayrintili ultrasonda bakildi ve boş gebelik dendi ama ben kürtaj olmak istemedim bebek yoktu ama yine de kıyamadım kendiiginden düşsün dedim ve 10+2 de düşük yaptim ve çok kanamam olduğu için acilen kurtaja aldilar.Ama şimdiki aklim olsa kürtaj olurdum çunku vucudum çok hasar gördü ye 1 yildir hamile kalamamiştım