Sezen07
18+3 oldum benim sıpa kızım sadece akşam yemeği yedikten sonra eğer güzel bişey tatlı tuzlu yağlı bişey yersem kipirdiyo diye gecistirirsem hayatta tık yok artik yemekten sonra hissediyorum ama dışardan daha elimi koyunca pek hissedemiyorum bu çocuk şimdiden böle ise ben doğunca napcam numaracı köpegim var çin aslanı o da çok plâncı ona baka baka buda ole oldu 😂😍💗😂😂