Kvsraykt _sehervakti bu konu çok fazla açıldı yarın dene tutabilirsen tut yoksa zorlamana gerek yok her insan vücudu farklı
ekoglu34 _sehervakti en dogru karari tum tetkiklerinizi yaptirip doktorunuza sorarak verebilirsiniz bence. Sevgiler🌸
Znrr _sehervakti canım burada kimsenin tutabilirsin tutamazsın lafına aldanma. Lütfen doktoruna görüş ona göre hareket et. Herkes aynı yaşamıyor hamileliğini.
hellobaby0 _sehervakti doktorunuza sorun. Burdan çıkan sonuçla sağlık konusunda hareket etmek doğru değil
_sehervakti YuvarlanamayanPandaa cok sukur kusmam bulantım hic biseyim yok ama sabahları bıraz kotu oluyorm eşim tutmamı istemıyo bende tutim dıorm bılemedm ne yapacagımı 🤦♀️
YuvarlanamayanPandaa _sehervakti bende deneyecegım 3 aylıgım daha kötü hissedersen tutmazsın aklında şüphe kalmaz denedim olmadı dersin
Betl Bende 6 haftalık ama tutmucam korkuyorum organları oluşuyor diye seneye Allah kısmet ederse artık
Ebruytgn Bı yerde okumuştum hamileliğin ilk 3 ayı ve son 3 ayı oruç tutmayin yaziyodu . Bence riske girmeye gerek yok .
_sehervakti Ebruytgn bende sıvı kaybı oluyo die okumustm persembe gunu kontrle gıdene kdr tutarm doktorum onermıyosa tutmam o zmn
Ebruytgn _sehervakti Bence doktoruna sor öyle devam et. Bebeğinin sağlığı sonuçta . Bende çok tutmak istiyorum. Havalar çok müsait hem. Ama riske giremem. Çok acikiyorm basım donuyo hemen . İlk aylarda da mide bulantısından zor. Tutmucam o yüzden .
_sehervakti Znrr tesekkur ederm bende oyle dusunuyorm da 3 gun tutsam mı tutmasam mı randevume kadr onu bilemedm korkuyorm da tutmak da ıstıyorm
_sehervakti Ebruytgn ben yarın kendimi bi denicem tutabılırsem tutucam ramdevuya doktora sorana kdr mide bulantım kusmam falan hic biseyim yok guzel gecıyo suan