Jasmin7234 Bende 35 haftaya giriyorum bu gece canim 33 haftadan beri benimde sağ kalcak oturduğum yerden kalkarken bazen yururken en kötüsüde gece olunca depresiyor mübarek yatakta saga sola dönerken canim çok yaniyor.Lavobaya kalkicam esimden destek aliyorum.Doktorum magnezyum eksikliginden dedi ilac verdi kullaniyorum.Bide Bana bu agri olmadan bi ay önce vermis bu gibi seyleri engelemek icin bem sana verdim dedim kullanmadinmi benimde midemi bulandirinca bi hafta kullandim biraktim bana kizdi aferim sana dedi.Eger elinde varsa o ilac atmadiysan ic dedi yinede yazim yoksa al ic dedi faydasi olur dedi.