bukusum ben ilk hamileliğimden 6 yıl sonda ikinciye karara verdim doktora gittim öncesinde muayne için tahlil falan yaptırdım şükür bişey çıkmadı hiç korunmadık hemen hemen 1 yol sonra hamile kaldım önemli olan kafaya takmamak ben psikolojik olarak ne zaman düşünmeyi bıraktım umursamadım olursa olur olmazsa olmaz dedim o ay. Hamile kaldım