Merhaba sevgili anneler 00.00 den sonra 37+5 oluyoruz bugün doktorum çatı muaynesi yaptı ve müsait olmadığını kilo alımı da yavaş gidiyor plesanta beslemiyor dedi oyüzden zorunlu sezeryan için çarşamba gününe gün verdi peki ben şimdi başka hastaneye gerekirse acile gitsem sskya acaba sezeryan olmak istiyorum desem nasıl bir yönlendirme olur alırlar mı ne yapmam gerekiyor