ilknur53 Bunu icip faydasimi goren oldumu yada nasil yapcaz dogumdan once mi yoksa dogum.basladigi zman mi
ilknur53 Nrn daha kullanamadim aktarci esime doguma 3 gun incw kaynamajs suyun icin atip icsn demis ama deneyen varsa soylese guzwl olcakk ise yaradi mi acaba
Kenanizm18 Fatma Ana Otu Doğumda Nasıl Uygulanır? Doğuma gidecek olan kadın, sancıları başladığı anda ilk olarak Fatma ana otunu bir kavanoz suyun içine koysun ve üzerine 7 tane Felak, Nas, Elemneşrah, Fatiha ve Ayetel kürsi, surelerini okusun. Bunu kendisi yaparsa iyi olur fakat yapması mümkün değil ise, başka biri de yapabilir. Mesela bir yakını doğuma gittiğini duyunca hemen onun niyetine Fatma ana otunu suya koyarak duaları okuyabilir. Ardından doğuma gidecek olan kişi bir yudum suyundan içer. Fatma ana otu suyun içinde açılmaya başlar. Bitki açıldıkça kadının rahmi de açılır ve kolay bir doğumu olur. Doğum gerçekleştirdikten sonra bitki sudan çıkarılır ve bitki kurudukça kapanarak eski halini alır. Böylece doğum yapan kadının da rahimi çok hızlı bir şekilde eski halini alır.