Emregizem bilmiyorum ki burda okuduğuma göre herkesin aşı olduğu haftalar farklı kimisi geç kimisi çok erken haftada aşı oluyor acaba neye göre yapıyorlar bilmiyorum bende merak ettim 🤔 ama sağlık ocağında ki ebe bana buradaki cihazdan kalp atışını dinliycez ona göre aşını yapıcaz 17. Haftada net duyabilirsek yaparız demişti🙄🤔