Prensmmmm 17 haftalık hamileyim dündendir hafif şiddetli olmayan sancılarım var bugüm böyle kasıklarımdada toplanma hissediyorum doktoruma yazdım günde 3 kere progestanı al sürekli yat bol su iç dedi ama ben korktum böyle diyince başına gelen varmı acaba😞😞😞
Muzice1 Prensmmmm toplanma kasılma olabilir.. öncelikle doktora gitmenizi öneririm hemen ben de ikizlere hamileyim 20. Haftada dediğiniz gibi oldu sağlık ocağında devam ederse doktora mutlaka git dedi normal kontrolü bekleme dediler.. ikizlerde sürekli yatmak gerekiyor bol bol dinlenmek lazım … suyu da bol tüketin.. yemekten sonra solunuza uzanın biraz .. doktorun bana söylediği bunlar.. geçmiş olsun🌸
neslioguz Prensmmmm bende ikizlere hamileyim 17. Haftada kontrolümde rahim ağzı kısalığı teşhisi konmuştu çoğu zaman yatarak geçiriyorum bende de sürekli kasıklarımda aşağı çekiliyor hissi vardı.. Korkma endişe edilecek bişey olmayabilir Rahim büyüyor ondanda olabilir ama Sen yine de ihmal etme doktoruna gidip muayne olmalısın bence Belki Progesteranı fitil olarak verebilir daha etkili die biliyorum
Faynur Bende ağrı oluyor ama çok sürmüyor bir ara kahverengi akıntım gelmişti doktorum önlem amaçlı sadece progestan iğnesi vurdurdu şimdi çok şükür iyiyim ama sen bence bir doktorla kalma canım
Faynur Prensmmmm valla canım doçent olsada olmasada tek doktorla kalmamak lazım ama içini ferah tut dua et bol bol Allah’ın izniyle ikizler sıkıntılı çünkü kendini yormamam lazım ayaklarının altına 3-4 yastık koyup uzan ani kalkışta bulunma stresten uzak dur meyve tüket yediklerine içtiklerinede dikkat et
Btlsr Bendede 20.haftadan itibaren sancılar oldu dediğin gibi, ama olabilirmiş. Bi gün 2 saat kadar hiç geçmedi doktora gittim progestanı günde 3 e çıkarttı 3 günlüğüne. Suan 36. Haftadayım. Bolbol dinlen dikkat et
Prensmmmm Btlsr aynen banada progestanı günde 3 kere al istirahat et bol su iç dedi yatıyorun kız kardeşim geldi benimlw ilgilenmek için allah kimseyi sınamasın bizide
Prensmmmm Muzice1 bugün daha iyiyim şükür zaten 1 hafta önce kontrole gitmiştim herşey yolundaydı doktorum dinlenmemmi progestanı 3 kere almamı söyledi kötü bi durum olsa şiddetlenmezmiydi benimki normal seviyede yani hatta bugün hiç olmadı ara ara kasığım sızlıyor o kadar
Prensmmmm Muzice1 ya birde şöyle birşey de farkettim hareket etmeye başlamışlar sanırım acaba benim bu toplanma gibi hissettiğim hareketlerimi bazen kalp atışı bazen kelebek gibi bi his ama böyle sanki onları hissettiğimde ağrıları hissediyorum 1 hafta önce gittiğimde dedi gayet iyiler bilmiyorum napcam ya
neslioguz Prensmmmm anladım canım bol bol dinlen sadece Allahın izniyle sağ sağlim kavusalim hepimiz 🥰
Muzice1 Prensmmmm hareket ettikten sonra kasıklara batta aşağı bölgenize ağrı girebilir bu normal zaten şimdilik kelebek ve damar atması gibi olur… ama ağrılarım şiddeti artarsa mutlaka gözükün hafife almayın🌸