Hanımlar 40 hafta 0 gün oldum. Kasılma ve açılmam yok. Geriye kalan her şey normal doğum için uygun. Doktorum haftaya pazartesiye kadar sancım olmazsa sezeryan yapalım dedi. 43 lerde normal doğuranlar varken hemen sezeryanı kabul etmek istemiyorum. Başınıza geldi mi böyle bir durum? Sevgiler.