depsizoo
Gulten97
Bilip bilmeden böyle yorum yapmanız yönlendirmeniz nekadar doğru aynı seyi banada dediler düşüğe sebep oluyor diye.kanamam var diye aradığımda direk gel dedi ogün gittim doktorada söyledim bu durumu olurmu öyle saçma sapan sey ilk aylarda zaten kese, bos gebelik,kese etrafı kanama bazen kalp sesi duyulmuyor alttan bakılıyor dedi bu gibi durumlarda ki alttanda muayene etti zaten . Sen git canım hiç belli olmaz allah korusun inşallah bisey yoktur ama dikkate alınmicak bişey degil bana progestanı baslatmıstı ki 15-20 gün gelmişti lekelenmem benim.