Melek-01 yani korona belasından birkere uzaksın yani devletteki risk özelde yok, tek kişilik odalar, gece veya gündüz farketmez kendi doktorum gelip doğumunu yapıyor, daha fazla ilgi ve alaka vs vs. Bende yurtdışından gelin geldim oradaki sistemi çok arıyorum devlete ilk gittiğimde kavga ettim resmen devlette bir dayak yemediğimiz kaldı yakında oda olacak heralde bu tamamen doktorlar ve çalışanlarla alakalı yoksa hastanelere bir lafım yok.