Heyecanlianneee merhaba bende 25.haftamda öğrendim plesantamın aşağıda olduğunu,sonrasında 3 farklı doktora daha gittim.Hepside bir evet aşağı yerleşimli dedi.Endişe edilecek birşey yok bebeğe herhangi bir zararı falan da yok.28. Haftadan sonra %90 yavaş yavaş yıkarı çıkar dedi doktorlar.Benim de 30.haftam yarın kontrolüm var bakalım ne diyecekler.En kötü plasenta doğum yolunu kapatır ve sezeryan doğum yapmak zorunda kalırım o yüzden çok büyük sıkıntı etmiyorum. Sende sakın endişelenme. Önemli olan senin ve bebeğinin sağlığı ve bu durum her ikinizin de sağlığına zarar vermiyor.