Buseylcn kızıma hamıleyken 3 ay kullanmıstım doktr sonra demır ılacı vermıstı ondada demır ve folk asıt vardı
suan kı hamılelgmde yanls hatrlamıyosam 5.ayıma kadar devam ettım folık asıte daha sonra demır ılacı verdı doktrm yıne suan kullandgım demır ılacında hem demr hem folık asıt varmıs
doktr karar verıyo galıba ama genelde ılk uc ay kullanılıyo,doguma kdar kullananda var