d-b_2019 geçmiş olsun canım ben de en son 28 Şubat’ta adet oldum 4 Mart’ta bitti, o gün bugündür hala adet olamadım tarlusal kullandım 5 adet içtim , mide bulantısı ve baş dönmesi yaptı bıraktım dün , aynı şekilde kasık ağrılarım var adet olacakmışım gibi hissediyorum ama gelen giden yok , hiç gecikmem olmazdi benim son 3 aydır var sanırım miyomum büyüyor sebebi bu olduğunu düşünüyorum