BusraNR
Ben hemen hemen 9 aydır bu durumu çektiğim için dün Dünya göze gittim ama benim artık taşlaşmış durum da 😞diyeceğim şu sakın ihmal etmeyin sıcak su kompres yap sabah akşam, bebek şampuanı ile yıka 🙏🏻 Başlarda önemsemedim şimdi kist oldu kadın doğum doktorum onaylarsa ufak operasyon yapılacak ki bu ikinci ameliyatım olucak 😞😞😞 😏
rileyss
yüzünüzü temizledikten sonra kağıt havlu kullanın, sürekli aynı havluyu kullandıkca iyilesmez
Melos
Bana da çok olur it dirseği gözümün tam içine doğru kirpik dibinde. Batmaya başlayınca sarımsak sürüyorum akşamları iki güne geçiyor. Tam çıktıktan sonra ne kadar etki eder bilmiyorum ama ben sarımsak sürüyorum bi şey kalmıyor