Ben kullandım 😁hamile kalmadan önce hamile kalmak için olan formunu 😁kaldıktan sonra gebeler için olan formuna geçiş yaptım ☺️Kansızlık vs bazı değerlerim asla düzelmezdi şükür ki kullandığımdan beri bütün değerlerim çok güzel çıkıyor hatta kramp giriyordu osteocaresini de aldım ve omegasını da ben sevdim fiyatına göre değer emin olun sadece folik değil bir çok vitamin ve mineral var içinde ihtiyacınız olan ☺️☺️