Benimde bebegimin suyu asiri azalmisti van lokman hekimde yaptim dogumumu epudurelde yoktu cok riskli yarin zorla digurtacaz dedi alttan muayene etti belki tetikler kendi dogumun baslar dedi ondan sonra benim sancilarim basladi ama aksamdan sabaha kadar hafif hafif baktilar bir cm aciklik olmus sonra 9da yatis yaptilar sonra hep suni verdiler bana gece 11 45e kadar cok kotu oluyor sancilar bir ara kendimi kastigim icin bebegim nefessiz kaldi kalbi yavasladi oksijen verdiler sonra nefes al ver sancilarda dediler bebegime birsey olmasin diye en agir sancilarda bile nefes aldim verdim bir ara midem bulandi tansiyonum dustu dunyam dondu o ara geberiyirdum epudurel var mi dedim ebeye yok demis o sancida anlamadim bike esimde sordu yokmus dedi sonra dogum basladi dogumum cok kolaydi gercekten suni cok zordu ve bana soylemediler hep vitamin dediler belkide bilmedigim icin dayandim ama insan dayanabiliyor yine unutuyorsun sonra sezeryaninda sonrasi sikinti tercih senin tabi ben sezaryanda dusundum o sancilarda ama sonra bu kadar cektim deyip sabir ettim