Merhaba, 8-9 gün önce yumurtlama zamanımdı ve solda da ara ara hissettim ama sağ çok baskın bir şekilde ağrıdı birkaç gün hatta apandisit falan mı dedim. İki gündür de beyaz akıntım olmaya başladı yine kasıklarda karnımın alt tarafında hafif batmalar. Acaba mı dedim ama benim sağ tüpüm alındı yani sağdan yumurtladıysam büyük ihtimal boşa gitti. Sizden yumurta takibi yaptırıp yumurta gördüğü tarafta değil diğer tarafta ağrı hisseden oldu mu? İlla ağrı nerdeyse ordan mı yumurtluyoruzdur?