Asyachngr İyi akşamlar hanımlar ilk ayda kanaması olup progestan iğne ve hap kullananlar ne kadar sürede atlattınız bu durumu ne kadar sürdü yani?
Asafimmm Asyachngr bir günlük ped dolduracak kadar kanamam oldu cok sükür kesildi progestan kullanıyorum
deryakadri Asyachngr hap kullandım 3-4 gün sürdü önce kan sonra leke leke geldi geçti 13 haftalık gebeyim şu an
Nkaplan Asyachngr ben 11. Haftada Progestan ve proluton iğne kullanmaya başladım kanamam sebebiyle yarın 30. Haftaya giriyorum inşallah son iğnemi vurulacağım 🤲🏼 Progestandan da kutuda 8 tane kaldı o kutu bitince bitecek
Elcnbykckr Asafimmm baya baya kan mıydı beninde bugün kahverengi lekelerim oldu ama bi orkid dolacak kadar değil silik silik arada
ironbaby Ben 12.haftada yaşadım, ilk hafta neredeyse her gün normal pedi dolduracak kadar oldu, hatta iki defa sulu kan geldi ve bi anda yatağı bile ıslattı. Sonra yavaş yavaş azalıp kahverengi lekeye dönerek bitti , 6 hafta sürdü.
Dilara0638 Asyachngr benim 7.haftada başladı 1 gün dış kanama oldu ama içerden 2 hafta kadar devam etti bir kez proluton iğne vurdurdum bi kutuya yakında progestan bitirdim şükür 9.haftayı geçince içerdeki kanamada bitti
Elcnbykckr Dilara0638 ay bende yeni gebeyim bugün kahverengi lekelerim geldi progestan hap verdi günde 3kez iç dedi ama kan gelmedi
Asyachngr Dilara0638 içerde kanama olduğunu doktorunuz mu söyledi sizde anlıyor muydunuz içerdeki kanamayı
Minik_fasulye Dilara0638 benim de şuan öyle içerden kanamam var iğne kullandım Protestan fitil olarak kullandım ama geçmedi 9 haftadayım ilk günden beri var kanamam çok tedirginim ☹️Size de çok geçmiş olsun
Asafimmm Elcnbykckr evett kandı benimki akıntı gibi 3 kez sıvı hssettim hızlıca bacagımdan sızar gibi rabbime sükürler olsun beebgim gayet iyyidi ama burda belki görmek istediigim icin görüyorum genelde gebelkte cogu bayan geçiriyor
Fundacivi Asyachngr yok hayır haftada bir kırmızı kan şeklinde geliyordu iğne vurunca bir hafta boyunca kahverengiye dönüyordu daha sonra tekrar kanama oluyordu
Dilara0638 Elcnbykckr lekelenmeler bu zamanda normal sayılabiliyor ama benimde lekelenme olarak başladı pembeleşmişti sonra içerdede kanama alanı göründü tedbir amaçlı veriyorlar progestanı kullan ama keşke hap yerine fitil olanı verseymiş doktorun çünkü hapta çok yan etki görenler olmuş fitil daha rahat oluyor
Dilara0638 Asyachngr doktorum söyledi kanama alanı ve kasılma olduğunu kanamayı bizim anlama ihtimalimiz yok ama kasılmaları ağrı şeklinde hissediyordum bi kaç gün arayla 2 kez bakıldı ikisindede görüldü ama sonraki gittiğimde düzelmişti şükür
Elcnbykckr Dilara0638 canım istersen bu hapı asağıdan da alabilirsin dedi ama ben yutmayı tercih ediyorum sersemlik yapar dedi ama yapmadı normal geldi yani içince biraz uzanıyorum
Dilara0638 Elcnbykckr tamam o zaman canım kendini nasıl rahat hissediyorsan öyle kullan tabiki ben burda bi çok kişiden yan etkisi olduğunu duydum o yüzden söyledim inşallah şifa olur sanada bol bol su içip dinlenmeye çalış bu dönemde
Asafimmm Elcnbykckr 100 mg içiyorsan ondan yan etki yapmamıştır canım bende basta korktum carpar diye 200 mg olan öyleymiş meger
Elcnbykckr Dilara0638 peki canım ilk günler bel ağrısı normal mi doktorda bu gün sordu arada belim kasıklarım ağrıyor dedim tamam dedi sadece
Dilara0638 Elcnbykckr normal ben kanama yaşadığım ilk 3 gün özellikle çok şiddetli bel ve kasık ağrısı yaşadım sonra hafifliyor yavaştan geçiyor ama dinlenmene dikkat et kesinlikle
Elcnbykckr Dilara0638 ay evet doktordan geldiğimden beri ilacı içtim yatıp dinleniyorum ama midem kötü su bile içmek istemiyorum
Elcnbykckr Dilara0638 AA anladım canım ozaman benim bu gün kahverengi leke geldi diye demek belim ağrıdı. Ay insallah su süreç çabuk geçer insan panik oluyor ya çamaşır ıslanınca
Dilara0638 Elcnbykckr beni hastaneye alacaklardı kabul etmedim serum yerine bol bol su iç burda yapacağımız ilaçları da zaten yazdım demişti doktor o yüzden su önemli içmeye çalışş