Arkadaslar şu konuyu burada ulu orta sorup polemiğe gireceğinize doktorunuza sorsanız daha iyi olmaz mı?Yani bu kdr önemli bi konuda elalemin lafıyla hareket etmezsiniz herhalde.Karşı olanlar fikrini
söyleyince de herkesin kendi kararı fln diyorsunuz.Tabi ki herkesin kendi kararı burada sadece konuşuyoruz yoksa evinize gelip kimse tut veya tutma diye sizi zorlamayacak.Tahammülünüz yoksa hiç konuyu da açmayın o zaman .Ne tuhaf yer yahu.