Ddmbcglu Katılıyorum sana,ama gerçekten doktor seçimi çok önemli bazı doktorlar hastaları sınamak için yollanmış gibi ilgi yok bilgi yok alel acele yanlış yönlendirmeler ve bu tek canlının değil iki can ın hayatı söz konusu keşke biraz daha ilgili olsalar,ama iyi olanlar da var tabi Kendi özel doktorumdan çok memnunum o yüzden hep ona gittim Allah razı olsun covid geçirtiğimde bile beni aramıştı nasılsın diye tabi ki onca hastayı arayıpta nasılsın desin demiyorum 😅 ben kendi branş larında iyi olsunlar demek istiyorum