Merhaba anneler gebelik şekeri olup sezaryen doğum yapanlariniz var mı ve kaçıncı hafta aldılar l? Size soracağım bebek dogumdan sonra kuvez veya ciğerleri gelişmemiş olarak mi doğdu bugün bir doktora girdim resmen canımı sıktı bu konuda şuan 37 haftalik gebeyim.