Melisbol Kızlar hic su icemiyorum, icmem gerekiyor ama icemiyorum. Ayni durumu yasayan varmi? Yada su icmek icin bi yol bulan, tavsiyesi olan :)
Tugba9109 Melisbol canım şu hamilelikte çok önemli. Çocuğun kesesindeki suyundan ziyade anne sütünde çok önemi var . Anne sütünün %80 i sudan oluşmakta. Bende içemiyordum suyu . Hamilelikten önce de nerdeyse hiç denebilecek kadar içiyordum suyu . Hamileliğimde de fazla tüketmedim diyebilirim . Ama şuanda 40 haftaligim hala doğum yapmadım. Ve sütüm gelmedi hiç bazı hamilelerin sütü gelmiş oluyor bende süte dair tık yok . 1 hafta önce doktoruma sorduğum da şu icmedigin için olduğunu öğrendim . Ve 1 haftadır ictigim suyun haddi hesabı yok . Belki bunları düşünürseniz şu içebilirsiniz. Rabbim bebislerinizi saglikla kucağınıza almayı nasip etsin 😘
Aliceindunyasi Melisbol malesef bende içemiyorum oldum olası içemezdim zaten ilk başlarda çok önemli değil ama ilerleyen haftalarda mutlaka içmek lazımmış🙄
sudamlasi Melisbol ben içemezdim taki kendime termos alana kadar elimden bırakmıyorum doldurup doldurup içiyorum.
Anm bende normal su icemiyordum en başndan hamileliymin, o yüzden suya limon sıkıyordum tadı olsun diye. ama sonuncu nstde kalbi hizli atmaya başladı dedi belki limonu sudandır ama tamda ondandir demedi😕 o yüzden bende limonu suyu kesdim, limonuda degil tamamen kesdim suyu😂
Gamzesariiii Of al benden de o kadar zorla içiyorum İnan ki 😞 çok üzülüyorum pet şişede suyu daha çok içiyorum mesela alıyorum yanıma bi tane o zaman bitirmek mecburiyeti geliyo bi 😊
Aslihan26 Melisbol muhtemelen içmeye üşeniyorsunuzdur. Yanınıza büyük bi matara yada şişe doldurun o zaman içersiniz kalkıp içmek zor gelebilir. Havalarda ısındı zaten biz gibi su içmek sizede ıyi gelir şişeyle
Mmelek Melisbol bende içemiyodum. Midemi bulandırıyodu. Sonra ben gittim bi koli yarım litrelik su aldım. Hergün 3-4 tane içmeliyim dedim kendi kendime, sonra bi baktım böyle gidiyo alıştım iyice. Şimdi ise 1,5 lt şişelerden aldım günde 2-2,5 tane içebiliyorum çok şükür. Bak dene bnu faydasını göreceksn 🙏🏼🤰🏻🧚🏻♀️🧚🏻♀️
Merve1996 Melisbol bende su içemiyordum canım heleki kış ayları su içmim gün içinde kolay kolay aklima gelmez bi insanin cani su istemesmi istemiyor.Yazları hava sicak diye icer insan ben kışa göre içiyorum.Bide bebeğim var diye yanimda su tasiyorum iciyorum.sofrada iciyorum iyi kotu.Bi sorun yok bakalim Allahin izniyle 😊
Sakaryali54 15 haftaligm hala bulanti ve kusmam var ve bu yuzden her seyden tiksindm su bile buna dahil.ben de su icemiyorm doktorada dedim kessen beni icemem dedim.kusuyorum icince dedim.o da komposto ic meyve tuket ayran tuket dedi.arada serum taktir dedi.bende oyle yapiyorm hala.kusmaktan daha iyidir en azindan ne yapayim baska carem yok..
Neroizm Melisbol ben de oldum olasi tadini sevmem bir sebepten ama simdi bir yol buldum. Sebebini bilmiyorum ve cok ilginctir ama kalin pipetler var milkshake icin filan kullaniliyor, onlarla daha fazla ictigimi farkettim. Deneyebilirsiniz belki ise yarar sizde de.
[silindi] Melisbol ben aynı durumdayım suyu sevmiyorum bekarken de içmezdim şimdi kendimi zorluyorum ama en fazla 2 litre oluyordur çoğunlukla onu bile içemiyorum 😣 tıkanıp kalıyorum yarım litre pet şişelere dolduruyorum yanıma alıyorum ama 1litre anca gidiyor🙄
Mells Bende saf su içemiyorum :( ama pet şişeyi yanınıza alıyorsunuz o zaman zaten eliniz gidiyor oturduğunuz yerde hoop 1lt bitmiş. Kesinlikle içine aroma olsun diye 🍊 portakal kabuğu kuçük küçük bir kaç adet 1 dilim limon 🍋 varsa salatalık hımmmm miss miss akşama kadar da su ekleseniz tat bozulmuyor. Ertesi gün lütfen atın ama :)
Mus-sak Melisbol 2 Gün Su İçmesem Aklıma Gelmez Su İçmek 🤦🏻♀️ ,, 1 Litrelik Cam Kapaklı Sürahiye Suyu Doldurup Yanımdan Hiç Ayırmıyorum ,, Gözüm Gördükçe Elim Değdikçe İçiyorum Ancak Böyle Tüketebiliyorum 🤷🏻♀️