aiseerol bende kızımda nasılsam bunda tam tersiyim. Kızımda kuş kadar hafiftim bulantım olmadı normaldi her şey ama bunda hamileliğin tüm şartlarını yaşadım resmen. Yüzük testi yok makas-bıçak testi hepsini yaptım düşün yani o kadar beklenti var ki içimde. Ama doktor kız deyince kendimi asla inandıramadım. Umudum Allahtan, ben ondan diliyorum istiyorum Allahta kabul etsin inş. O kadar çok istiyorum ki bir oğlum olsun. Kızım var bir de oğlum olsun inş🙏🙏