kuzeyinannesiiii64 Kızlar merhaba bugün detaylı ultrasona girdim. Perinatalog çok bastırdı, sonra karnım aşırı acımaya başladı yaşayan var mı bu durumu
meryemmblog kuzeyinannesiiii64 bende öyle bişey olmadı canım yaklaşık bir saat baktı ama aşırı bi bastırma falan olmadı
Purpura26 kuzeyinannesiiii64 Bende de hiç bastırmadı ama pozisyonu uygun olmadığı için görebilmek için mi okadar bastırdı. Gerçi benim kalbi için 1 hafta sonra tekrar çağırmıştı
Minigimyolda kuzeyinannesiiii64 bana da çok bastırdı oğlum plesantasını önüne almış çok net inceleyemedigi için yan yattm öyle muayene etti 20 dakika kadar yürüdüm aşırı ağrım vardı sonra hafifledi gece de geçmişti
kuzeyinannesiiii64 meryemmblog hepsi farklı farklı sanırım umarım yarına geçer bebeğim hareket ettikçe acı daha da artıyo
kuzeyinannesiiii64 Purpura26 beni de beyin kanallarının uzunluğu eşit değil diye 26. haftada bir daha çağırdı ama gitmeyi düşünmüyorum
Denizcyc Bebek hareket etmezse görebilmek için bastırıyolar sanırım. Benim de ikili taramada çok bastırmıştı karnımı sallamıştı filan. O gün ağrıdı ama ertesi gün geçmişti.
Purpura26 Teacher-mom 22. Haftada gitmiştim 1 hafta sonra tekrar çağırdı kalbi biraz daha büyüsün dedi. 23. Haftada gittim temiz çıktı her şey çok şükür