Esrakdr Bütün Hamişlere merabalarrr Sabahtan başlayan bel ağrım var sanki adet olacağım zamanlarda ki bel ağrısı öyle ağrıyor yani bu saat oldu geçmedi ne diyorsunuz kızlar? 😕😌 28 haftalığız bu arada
Dilek37 Esrakdr bende 10 haftalık hamileyim bel agrılarım oluyor sizinde ilk dönemlerde agrılarınız varmıydı ?
Esrakdr Dilara55 gerçekten mi🙄 benim ağlatacak kadar değil ama resmen adet olduğum zamanları tekrar yaşıyorum bugün ağrı aynı ağrı😌 doktoruna sordun mu hiç neden oluyor acaba☹️ Allah şifa versin sanada çok üzüldüm umarım geçer🙏🏻
Dilara55 Esrakdr inşallah sizi de geçer daha sormadım ama ne çalışabiliyorum ne de oturabiliyorum afet sancısı bilmem ben hiç çekmedim regl döneminde belim falanda ağrımadı ama bu aprı çok başka ya 😫 yarın aricam da söylicem doktoruma
Esrakdr Dilek37 hayır ilk zamanlar hiç ağrım olmamıştı. Sizin ki yerleşme ağrısı çok uzun sürmez inşallah
Esrakdr Dilara55 bu kadar şiddetliyse mutlaka sorun muayene olun hatta en kısa zamanda sonuçta tedbir bizden takdir allahtan🤗 İnşallah bir sıkıntı yoktur ve kısa zamanda iyi olur..🙏🏻