Eymenbby4 Gebelikte kaçıncı aydan sonra dişçi yasak kızlar 2aylık hamileyim ağzım kokuyor dolgum kırıldı gidebilir miyim
eskisehir8 Eymenbby4 Canım benimde ön dişim komple kırıldı kök kaldı anestezi ile çekicekler mecbur 3. Ayım doluyor haftaya doktorum bekle 1 hafta daha dedi , doktoruna sor riskin yoksa 1 ay daha bekle canım bence
Rjn5656 Eymenbby4 benim de kirik ve çürük 18 haftalık iken gitigimde her turlu tedavi uygulayabilirsn dedi . simdi bence bisey yapamazlar .biraz daha bekle sarımsak karanfil koy yada tuzlu su yap iyi gelir ttalim geçmiş olsun dis agriisu kadar kotu bi şey yok :(
Eymenbby4 eskisehir8 canım doktorum riskin yok dedi dişlerim sarardı tartar oldu fırçayı ağzıma sokunca kusuyorum üstüne üstlük dolgu kırıldı yarın hemen gideyim
Eymenbby4 Rjn5656 canım gideyim ozaman ya daha 8haftalığız kokuya dayanamıyorum çevremdekilere rahatsızlık veririm diye konuşmuyorum maske var zaten hemen gidicem yarın
eskisehir8 Eymenbby4 Vallahi bende aynıyım fırçalama yüzünden sabahları kusuyorum artık sadece gece yatmadan fırçalıyorum mecbur 😌
Babuss İlk 3 ay ve son 3 ay tedavi edilmiyo bide doktorunuzun izin belgesi olmadan dişçi muayene etmiyo bilginiz olsun 😊