Kubrab1 Konya da önerebileceğiniz iyi bir kadın doğum doktoru var mi memnun kaldıklarınızi paylaşabilir misiniz ?
seldaaaaaaaaaa Meram akademi Hastanesi’nde nihan tufan Erden e gidiyorum 3.ayimizda gitmeye başladık kısmetse 17 gün sonra doğum var gayet memnunum ilgili bı doktor tavsiye ederim