Kızlar 17 haftalık olduk bebişimle kasık ağrılarım kesildi sizce normal mi
Yeniglnnnnn ne güzel işte kesilmesi normal hep agriycak diye bisiy yok canım 🥰
mucizemmmmmmmm çok teşekkür ederim canim🥰