Kızlarrr, bugün kontrolüm vardı nst de sancı göründü bende hissediyordum ama fazla değil alttan muayene etti 3 3.5 cm dedi yatıs vermedi dört kere nst üç kere alttan muayene oldum ama açılma ilerlemediği için eve gönderdiler, bu tarz durum yasayan var mı