ikicocukannesii
Şeker yüklemesi zararlı mı cuma günü yüklemem var etrafımdaki herkes yaptırma bebeğe zararlı deyip aklıma şüphe sokuyolar zararlı olsa doktorum neden yaptırsın ki çok tereddütte kaldım
Gamzesariiii
Yaptır bence bende yaptırmak İstemiyodum ama yaptrdım yüksek çıktı önemli bişey önlem alınıyo çünkü senin içeceğin şey zaten gün içinde yedigin meyvede bile mevcut 😊
ikicocukannesii
Yani orası da doğru ama insanlar doktorlardan daha çok biliyolar bebeğe zarar werirsin biz yaptırmadık falan deyince korkuya kapıldım bende