[silindi] Özel mesaj bölümü olsa daha iyi olurdu, burdan yazmak durumunda kalmazdık, neden hala aktif etmiyorlarsa.
Çok teşekkür ederim canım cevabın için.
1.sorudaki kıvam af edersin aynı dediğin gibi meni kıvamı doğru.
Muhallebi gibi derken o kadar katı değil hani yoğun kıvam anlamında ve renk benzerliği.