elifinannesiiii Kesinlikle normal canm için rahat olsun benmkide 7. Aya girdikten sonra hep sağ tarafıma toplanmaya başladı yukarya çıkıyor günlerce sağ tarafından kalkmyor ve sağ sırtımdaki damar ağrıyor o kadrki canm acıyor ben hatda sırtımdaki damarlara vurdgnda ağrı kantron yağı sürdürüyorum acayip işe yarıyor bebekde o zaman toplandığı yerden dağılıyor toplandığında bol bol yürü o çok işe yarıyor benm 7. Ayım bitmek üzere ama hala minik kızım rahat durmuyor 😂😂