tanya25 Bugün doktor kontrolünde doktorumuz bebeğin yan yattığından bahsetti. Kafası sağda ayakları sol tarafımda. Pozisyonu değişmez ise normal doğum olmaz ama bunu söylemek için erken dedi. Şu an 22 haftalığız şükür. Bu gibi bir durumla karşılaşan var mı?
Busecnr40 tanya25 28. Haftama girdim hala bahsettigin pozisyonun aynisi😂 surekli dönüyo felan ama yine de hep bu pozisyona giriyo 🤷🏻♀️ Bosver dusunme simdiden tadini cikart herseyin 😊 son haftalar bol bol dusunursun bu problemleri😊
058elf tanya25 canım haftan daha çok erken değil mi doğum pozisyonunu son haftalarda bile alan bebekler var doktorun sezaryen yanlısı mı acaba?
Gull_94 tanya25 henuz cok erken haftanız 29 da bas gelıstı suan hıssedıyorm 33teyım yan gelıste bebegım donup donmeyecgıne kendjsı karar verecek hayırlısı😇
Lulemom Daha çok erken. Kaç kez pozisyon değiştirir kim bilir. Doktor örnek olarak söylemek için demiştir
tanya25 058elf yok yok değil. Sadece bilgi vermek için söyledi zaten değişebilir daha erken dedi. Ben merak ettim sadece
birtriptanesi tanya25 22 hafta çok erken bende 22 hafta hamileyim.Bebeğim ultrasona bi gittiğimde oturuyor oluyor bi gittiğimde bi yanda bi başka yanda yani ben de hissediyorum zaten kafasının baskısını bi sağımda bi solumda oluyor. Tekme attığında bi yukarda bi aşağıda hissediyorum günden güne değişiyor şu an küçük olduğu için daha rahat hareket ediyor doğum pozisyonu için bir şey söylemek imkansız yani. Doktorunuz bilinçsiz mi nedir bilmiyorum ama yanlış söylemiş.
tanya25 birtriptanesi Yazmıştım ama tekrar yazayım ; doktorum sadece bilgi vermek amacıyla söyledi zaten değişebilir çok erken diye belirtti. Ben merak ettim o sebeple yazdım.